Strona główna  »  Zastosowanie  »  Ochrona marki




Ochrona marki

Wzrost zamożności naszego społeczeństwa powoduje, że coraz większa liczba Polaków zainteresowana jest zakupem produktów najlepszych marek. Niestety wiele z nich jest podrabiana i sprzedawana pod nie swoim logo. Efektem tego jest zmniejszenie zarobków samego producenta oraz poprzez fakt, że produkt te są najczęściej gorszej jakości – nadwątlenie wizerunku samej firmy.

Minimalizowanie ryzyka

Dlatego głównym kierunkiem działań producentów powinno być zabezpieczenie marki w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko podrabiania danych produktów. Efektywniejsza ochrona marki zaowocuje wzrostem sprzedaży produktów oryginalnych, na których opracowanie, wytworzenie i wypromowanie właściciele marek wyłożyli nieraz ogromne środki. Po wprowadzeniu łatwych do weryfikacji zabezpieczeń znacznie prościej będzie określić, czy produkt jest oryginalny, czy też nie.

Doskonałym narzędziem, które pozwala nam na skutecznie zabezpieczenie produktu, są hologramy. W takim przypadku weryfikacja czy mamy do czynienia z fałszywką lub też oryginalnym produktem jest możliwa praktycznie gołym okiem. Bezpieczne hologramy mogą także być formą reklamy. Sam hologram, aby spełniał swoją funkcję musi być przede wszystkim widoczny, a nawet rzucający się w oczy. Dodatkowo powinien być niezwykle trudny do podrobienia i bardzo łatwo i szybko weryfikowalny.

Zastosowanie hologramów

Dzięki zastosowaniu hologramów w marketingu, reklamie i promocji uzyskuje się bardzo dobre efekty wizualno-estetyczne. Integracja hologramu z obrazem graficznym danego produktu nie tylko podnosi wartość estetyczną samego wyrobu - jest ona przede wszystkim innowacyjną formą reklamy. Sam hologram wykonany jest na folii samo destrukcyjnej, która ma tę właściwość, że przy jakiejkolwiek próbie oderwania go od podłoża, ulegnie on zniszczeniu. Dzięki temu uniemożliwiamy potencjalnemu oszustowi wykorzystanie naszych hologramów jako oznaczenia podrobionych produktów. Hologramy mogą być także wgrzewane na gorąco. Umożliwia to wprasowywanie folii holograficznej w podłoże, w postaci różnego rodzaju znaków graficznych, tj. np. logo. Znaki te, trwale zespolone z podłożem, takim jak papier, karton czy plastik są niezwykłym narzędziem wykorzystywanym zarówno do ochrony marki jak i do nieprzeciętnych działań marketingowych.

Serwis jmhologramy.pl używa plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci Twojego komputera lub innego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby zablokować zapisywanie plików cookies.