VOUCHERY zabezpieczone hologramem

VOUCHERY podarunkowe

Organizujesz konkurs dla klientów, chcesz obdarować drobnym bonusem pracowników lub partnerów? Voucher podarunkowy wydaje się dobrym pomysłem. Ale jak się do tego zabrać?

Voucher to dokument lub karta, która uprawnia do otrzymania określonej usługi, produktu lub korzyści. To także sprawdzone narzędzie marketingowe, którego zadaniem jest promocja marki i budowanie lojalności klientów.

JAKIE ŚWIADCZENIA MOŻE OBEJMOWAĆ VOUCHER?

Na rynku wyróżnia się sześć podstawowych rodzajów voucherów:

  1. VOUCHER ZAKUPOWY wartościowy, który klient może wymienić na zniżki lub produkty w określonych sklepach lub na stronach internetowych. Taki bon często stosują duże firmy, które chcą wynagrodzić swoich pracowników, często przed świętami lub w ramach premii.
  2. VOUCHER NA USŁUGI – obejmuje różne rodzaje usług, takie jak masaże, wizyty u fryzjera, noclegi w hotelu, itp. To dobre rozwiązanie marketingowe firm, które chcą wzmocnić promocję swojej marki, czy konkretne usługi.
  3. VOUCHER DOŚWIADCZENIOWY – na określone doświadczenie, na przykład lot balonem, jazdę sportowym samochodem, kurs gotowania itp. 
  4. VOUCHER UPOMINKOWY – prezent, który obdarowany może wymienić na dowolny produkt lub usługę. Takie rozwiązanie posiada w swojej ofercie niemal każda galeria handlowa, czy zakład usługowy. 
  5. VOUCHER LOJALNOŚCIOWY – bonus dla stałych klientów, którzy zazwyczaj zbierają punkty za korzystanie z usług danej sieci.  
  6. VOUCHER PROMOCYJNY – ma na celu przyciągnięcie i skłonienie klienta do dokonania zakupów. Często w formie rabatu na wybrane produkty.

VOUCHER NA WŁASNY PRODUKT CZY PRODUKT INNEJ FIRMY?

Uproszczając nieco – możesz obdarować innych swoim produktem lub produktem kogoś innego. W drugim przypadku odpowiedni voucher, bon lub talon otrzymasz zazwyczaj od firmy, na której produkt się zdecydujesz. Nie musisz się wtedy przejmować przygotowaniem odpowiedniego dokumentu… ale tracisz też szansę na obradowanie go i sprawienie, by dokument był nośnikiem Twoich informacji marketingowych.

Jeśli zdecydujesz się na przygotowanie własnego voucheru, musisz tylko ustalić z partnerem, którego produkt oferujesz, w jaki sposób zostanie on zabezpieczony. Z im większą firmą podejmujesz współpracę, tym bardziej szczegółowe wytyczne, co do voucher otrzymasz. Nikt nie chciałby przecież, by jego produkty trafiały za darmo do osób, które znajdą luki w zabezpieczeniu wydanych przez Ciebie bonów.

Zdecydowanie najczęstszą sytuacją jest jednak ta, w której w ramach programów lojalnościowych i konkursów firma oferuje po prostu własne produkty czy usługi. Dlaczego? Bo tak jest po prostu najtaniej. Klient otrzymuje bowiem produkt o wartości rynkowej równej cenie, po jakiej go sprzedajesz. A Ty płacisz za niego dokładnie tyle, ile rzeczywiście Cię kosztuje. Kolejnym plusem takiej sytuacji jest to, że promując program lojalnościowy, cały czas promujesz też swoją ofertę, a nie produkty kogoś innego.

VOUCHER PREZENTOWY WZÓR

Jeśli decydujesz się na to, by oferowany przez Ciebie voucher dotyczył własnego produktu lub usługi, musisz zadbać o przygotowanie odpowiedniego dokumentu. Musi spełniać on dwa zasadnicze cele. Po pierwsze promować Twoją markę, po drugie, zapewnić Ci bezpieczeństwo i zweryfikować, czy dana osoba rzeczywiście ma prawo, by otrzymać świadczenie. 

Jeśli nie zadbasz o punkt pierwszy – nie wykorzystasz po prostu pełni potencjału, który daje promocja. Jeśli drugi – możesz narazić się na poważne straty (przekazując więcej darmowych świadczeń) albo wizerunkowe (odmawiając realizacji świadczenia osobie, której się ono należy). 

Najprostszym sposobem na przygotowanie vouchera jest po prostu znalezienie wzoru w internecie i wstawienie tam danych swojej firmy. Dziesiątki estetycznych wzorów znaleźć można na stronach canva.com czy create.vista.com/. Po ich dostosowaniu pozostaje Ci tylko kupić odpowiedni papier, znaleźć dobrą drukarkę, wydrukować materiał, ew. dociąć i zabezpieczyć bon. Najczęściej właściciel firmy podbija na nim pieczątkę lub się na nim podpisuje. 

Niestety, takie zabezpieczenie ma charakter raczej symboliczny. Sprawdzi się wtedy, kiedy prowadzimy np. salon kosmetyczny i nagradzamy stałe klientki, które rozpoznajemy i o których wiemy, że raczej nie spróbują nas oszukać.

GOTOWY VOUCHER PREZENTOWY

A co, gdy planujemy akcję promocyjną o nieco szerszym zakresie? W takiej sytuacji zdecydowanie lepiej jest skorzystać z gotowego, zabezpieczonego vouchera prezentowego. 

W internecie znaleźć można eleganckie vouchery, z przestrzenią do personalizacji. Nic nie stoi na przeszkodzie, by po prostu wpisać tam dodatkowe informacje czy nadrukować logotyp swojej firmy. Tylko u nas ich bezpieczeństwo podniesione jest dzięki wykorzystaniu hologramu. Jeśli chcesz otrzymać ofertę na takie gotowe vouchery, wypełnij formularz kontaktowy na naszej stronie.

Plusem tego rozwiązania jest to, że nie musimy się tu niczym martwić – dostajemy produkt do wykorzystania, numerowany i zabezpieczony przed podrobieniem. Nie tracimy czasu na własny projekt, poszukiwanie odpowiedniego papieru, drukowanie, cięcie… by na końcu zorientować się, że efekt końcowy jest daleki od naszych zamierzeń.

VOUCHER PREZENTOWY – WŁASNY PROJEKT

Co w sytuacji, w której chcielibyśmy przygotować własny projekt od A do Z, niepowtarzalny, spójny z naszą identyfikacją wizualną, komunikacją marki i gwarantujący nam odpowiednie zabezpieczenie? W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest zamówienie vouchera z projektem i wykonaniem w naszej firmie. Koszt takiego rozwiązania będzie odrobinę wyższy, ale efekt końcowy z pewnością spełni wymagania nawet najbardziej wymagających Klientów.

Od czego zacząć? Najlepiej od rozmowy! Wypełnij formularz na naszej stronie internetowej, a nasz ekspert oddzwoni do Ciebie, pomoże Ci dobrać optymalne rozwiązanie i przedstawi atrakcyjną ofertę cenową.

Wyróżnij swoje produkty!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą zabezpieczeń holograficznych.